Monday, June 21, 2010

Lugu sellest, kuidas Jumal vastas mu palvele.


Otsustasin minagi teiega jagada oma kogemusi Jumalast ja Tema vastuseid minu palvetele. Mul on olnud mitu keerulist olukorda, kus ma ei tea, mida teha, kuid Jumal on vastanud mu palvetele ning andnud rahu südamesse. Nüüd ma kõnelengi kahest sellisest näitest.

Olin otsustanud ära leppida tuttavaga, kellega olin pool aastat tagasi segastel asjaoludel suhtlemise lõpetanud. Saatsin talle paar kirja ning palvetasin, et ta ikka vastaks ja oma pahameelest üle saaks. Ta vastas mulle, aga mitte nii väga sõbralikult. Tõsi, ega minagi ei kirjutanud just kõige südamlikumalt, lihtsalt ühed tuimad sõnad.

Tundsin, et vajan abiväge. Palvetasin arvuti taga, et Jumal annaks mulle öelda õigeid sõnu, mis toda tüdrukut ümber veenaks leppimise suunas. Järgmisel hetkel meenus mulle üks kirjakoht Luuka evangeeliumist, mis ütleb: „Kes sind lööb põse pihta, sellele paku ka teine“. Peale seda valdas mind suur rahu. See oli täpselt see julgustus, mida ma olin pingsalt otsinud, aga iga kord kaotanud nad muude mõtete alla. Niisiis hakkasingi trükkima väga pikka kirja ning lõpuks saatsin selle ära. Südamesse tuli rahu, et Jumal korraldab kõik hästi.

Samuti olen mõnda aega muretsenud oma tuleviku valikute üle. Ootab mind ju järgmisel aastal koolivahetus ja ma olin sügavalt kahevahel, millist kooli valida. Mõlemad koolid, mille vahel oli mul valida, olid minu meelest väga head. Ühel õhtul palvetasin, et saaksin selgust emb-kumb kool valida. Ja tuli imeline vastus! Nimelt kui käisin sõbranna lõpetamisel, rääkis direktor aktusel sellest, missugused valikud meie elus oleksid ratsionaalsemad. Mingil põhjusel tundsin selles kõnes ära oma otsitud vastuse.

Sellised imelised ja mõneti üleloomulikult vinged hetked panevad meid unustama igapäevamured, sest need kinnitavad, et kuskil on Keegi, kes muudab kõik need mured tühisteks. Ärme unusta, et Jumal vastab palvetele.

Sigrid

No comments:

Post a Comment

Blog Archive