Saturday, February 13, 2010

Miks käia kodugrupis?

Miks käia kodugrupis?

Sest kodugrupp on asendamatu võimalus olla oma õdede-vendadega osaduses nii nagu koosolekud ja noorteõhtud seda ei võimalda! Lisaks on see suurepärane koht, kus õppida Piiblit tundma ja saada Jeesusega paremaks sõbraks.

Väiksem seltskond loob isiklikuma ja usalduslikuma atmosfääri, kus on lihtsam ennast avada, esitada küsimusi ja saada nendele kohe ka vastused, leida palve- ja eestpalvekaaslasi, saada sõpru ja olla teistele sõbraks. Alati võib kaasa võtta uusi inimesi, ka mittekristlasi, ja kõik on oodatud, sest kodugrupid kasvavad ja lähevad pooleks ega saa mitte kunagi täis, mis tähendab, et keegi ei ole üleliigne!

Kui mind esimest korda kodugruppi kutsuti, siis ma veel ei teadnud, mida see endast kujutab ja mõtlesin, et ei ole huvitatud. Õnneks käis kutsuja piisavalt pinda ja otsustasin teisel korral ikkagi minna. Pärast seda ei puudunud ma enam kordagi! Kodukast sai väga eriline ja oluline osa mu nädalast ja ma ootasin kolmapäeva alati pikisilmi.

Aeg-ajalt on olnud perioode, kus ma pole saanud kodukas käia. Vahet pole, kas tegemist on aasta või nädalaga, juba üks vahelejäänud kord annab tunda, et midagi olulist on puudu. Nii et lisaks koguduse kooskäimistele ei tasu maha jätta ka oma kodugrupi kooskäimisi. Kui sa ei ole veel üheski kodugrupis, on viimane aeg mõnega liituda!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive