Wednesday, November 4, 2009

Ülistus

...on palju enamat kui 20 minutit laulmist jumalateenistusel. Laulmine on vaid väike osa ülistusest. Mu lemmikdefinitsiooni kohaselt on kogu meie elu ülistus. See tähendab, et kõik, mis me teeme, peaks austama Jumalat.
Üks mõttetera ütleb, et kui sa teaksid, et sul on jäänud elada vaid aasta, kasutaksid aaega palju targemalt. Mina leidsin, et koolis ma siis ei käiks. See tundus igavikulises perspektiivis nii tühine. Kui ma Jumalaga palgest palgesse kohtun, siis Ta ei küsi, millal loodi Eesti kirjameeste Selts või mis hinde ma morfoloogia eksamil sain.
AGA: Jumal ei vaja ainult pastoreid, evangeliste ja misjonäre, vaid ka kedagi, kes kirikut koristaks ja Alfas kohvi kallaks. Kus iganes sa oled, sul on konkreetne eesmärk.Kui sa õpid, pesed nõusid või koristad laagris vetsu, tee seda Jumala auks! (Miski ütleb mulle, et järgmises laagris olen mina vetsukoristustiimis...)
Ülista Jumalat seal, kus sa oled, ja anna oma parim. Jumal ise tasub sulle!
Liis Pesur

5 comments:

  1. Liis! Mõte ja kirjatehnika 5+.

    ReplyDelete
  2. Aaaamen, Liis! :)

    ReplyDelete
  3. Toomas oli nõus sind, Liis, su tungival soovil järgmises noortelaagris kogu koristuse eest vastutama panna.
    ..Olgu, olgu, sa tõesti ei pea :)

    Olen nõus su seisukohaga ülistuse olemusest. Aga muusikaline väljendus sellest on eriliselt võimas, mulle isiklikult väga südamelähedane. :)

    ReplyDelete
  4. Nii hea tekst oli! Läks kuidagi otse... südamesse!

    ReplyDelete
  5. Nii armas, Kärri! Eeldusel, et ma ikka saan laagrisse tulla, üritan siis rõõmuga Jumala ülistuseks koristamise eest vastutada :D Oih, nüüd alles märkasin: KOGU koristuse? Hee, päris suur vastutus, aga noh, ise küsisin...

    Seda ka, et mulle on samuti muusikaline ülistus väga hingelähedane, aga aeg-ajalt pean (eelkõige iseendale) meelde tuletama, et ka kõige muuga saab (peaks) Isa austama ja siis vahel on tagantjärele häbi, kui mõni asi on tehtud ülejala ja mitte kuigi südamest.

    Ülistagem kõigega! :)

    ReplyDelete

Blog Archive