Sunday, December 27, 2009

Teine vanainimeste külastamine.

Ka meie Nurme tänava kodugrupp käis nendel jõuludel meie koguduse kõige vanemaid liikmeid külastamas.

Mina ja Anete käisime külastamas Helmutit ja Taimit diakooniahaiglas. Harjutasime veel teel bussis jõululaulu, mida laulda ja muretsesime, kuidas meil see välja tuleb.
Kui kohale jõudsime, oli neil peog külas oma naisega ja nad hakkasid just minema. Helmut on hästi armas vanahärra, ta enam käia ei saa, istub ratastoolis. Meid tervitades viskas nalja, et andke andeks, ma olen nii laisk, et ei viitsi tõusta.

Laulsime laule, vaatasime pilte ja rääkisime juttu.
Saime teada, et nad on algselt Immaanueli kogudusest, nad rääkisid ka natuke oma tutvumisest ja õpingutest. Samuti sellest, kuidas nad tulid Olevistesse ja kui palju koore seal oli... naiskoorid-meeskoorid, aga et kunagi keegi ei laulnud nii ilusti kui meie täna neile! Nii ilusti kõlas neilemeie laul, mille pärast me nii pabistasime!

Laulsime ka koos jõululalu ja lõpuks ütles Helmut, et meie külaskäik oli nagu jõulukingitus. Taimi ütles selle peale oma mehele, et hästi öeldud! :)

Minu arust on see väga tore traditsioon, et noored aasta lõpus koguduse vanemaid liikmeid vaatamas käivad. See ei võtnud üldse palju aega isegi ega ja vaeva, pigem oli hästi tore!
Mari-Vivian Laht

2 comments:

  1. Mina ja Magnus käisime külas Valter Karp'il ja milline kogemus see küll oli.

    Valter jutustas paljudest imedest mida on Jumal tema elus korda saatnud ja kuidas Jumal teda aidanud on. Külaskäik oli väga kinnitav ja südantsoojendav. Saime kaasa isegi äsja Valteri poolt valmiskirjutatud raamatu ühe vähestest eksemplaridest.

    Teised kodugrupi liimed meil võiksid ka oma kogemuse komentaaridesse lisada!

    ReplyDelete
  2. Mina käisin koos Sannaga Veronika juures - just sel päeval sadas maha paks lumi ja kogu see minek oli vapustav. 86-aastane Veronika rääkis meile Jumala juhtimisest oma elus. Kuulasin ja imestasin. Samuti pakuti lahkes kodus sooja teed ja maiustusi.

    Teisel päeval külastasime Maarjaga 82-aastast Silvit. Ta oli silmnähtavalt liigutatud meie tulekust. Mõelda vaid - ta oli valmistanud sellised piduroad just meie jaoks. Kõik temas õhkas armastust ja südamesoojust, selles kodus sain ma vähemalt 3-4 korda kallistada :)
    Mina isiklikult sain väga puudutatud ja mõtlesin, et vot tema moodi tahaks küll olla, kui vanaks saan.

    Mul on vanade külastamisest meelde jäänud vaid häid mõtteid ja tundeid.

    ReplyDelete

Blog Archive