Monday, July 12, 2010

Mina usun


27.–30. juunil toimus vanas heas Nuutsakus Oleviste lastelaager. Teemaks oli seekord „Mina usun“ ja abiks palju Oleviste noori. Lõpuks kujuneski nii, et töötegijaid oli vaat et sama palju kui lapsi, aga on ju ainult positiivne, et meil leidub koguduses nii palju hea südamega inimesi, kes on oma suvist vaba aega nõus ohverdama ja appi tulema. Ja tegelikult oli lapsigi päris palju – nii 70 ringis, seega jätkus sagimist igasse laagripäeva.

Pärast selliseid laagreid ja ettevõtmisi mulle alati tundub, et olen ise saanud palju enam, kui välja jõudsin jagada. Kohtasin väga huvitavaid lapsi, kas või oma grupist – meil oli nii kristliku kui ka täiesti mittekristliku taustaga lapsi, aga laagris see tegelikult ei lugenudki, sest ma usun, et igaüks leidis selle oma, mida vajas, ja lastele endile väga meeldis. Kõige võimsam oli näha lapsi, kes räägivad, mis Jumal nende elus on teinud! Nende südamed on nii siirad ja rikkumata.

Kahjuks juhtus mul endal seekord nii, et jäin vahetult enne laagrit haigeks. Ja laagris kohapeal läks iga päevaga vaid hullemaks, kuni lõpuks tekkis ka palavik. Hommikuti üritasin lihtsalt magada, et natukenegi energiat taastada. Üsna alguses tuli üks töötegijatest ja palvetas mu eest. Kuigi mul ei hakanud füüsiliselt parem, oli tema palve väga vajalik ja andis mulle indu juurde, et laagri lõpuni jätkata ja seda kogu rõõmuga teha!

Mulle läks väga südamesse see armastus, mida ma kogesin. Selle inimese poolt, kes mulle käed peale pani ja palvetas. Selle inimese poolt, kes mulle pärast laagrit rohtusid tõi. Selle inimese poolt, kes mulle söögikotiga külla tuli. Selle inimese poolt, kes tundis iga päev laagris huvi, kas mul on ikka paremaks läinud. Mul oli üleeile sünnipäev ja ma mõtlen, et olen selleks aastaks küll Jumalalt oma kingituse kätte saanud!

Ma usun, et selle aasta laager läks korda. Lapsed igatahes ei tahtnud kohe kuidagi asju kokku pakkida ja teele asuda. Mul on hea meel, et ma laagris käisin, ja hea meel iga lapse üle, kellega ma tuttavaks sain. Ja rõõm saab eriti suureks siis, kui neid samu lapsi ükspäev noortekal näha. Jumalat ülistamas.

Nele

No comments:

Post a Comment

Blog Archive